Obchodné podmienky | PowerWashingSK
top of page

Obchodné podmienky

Týmito podmienkami sa riadia všetky obchodné vzťahy uzatvárané medzi Harvan Solutions s.r.o.  (ďalej len dodávateľ), a druhými stranami (ďalej len objednávateľ). Všetky obchodné vzťahy sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky a Obchodným zákonníkom.

This is a Paragraph. Click on "Edit Text" or double click on the text box to start editing the content and make sure to add any relevant details or information that you want to share with your visitors.

Všeobecné ustanovenia

  1. Objednávateľ / Kupujúci podnikateľ je právnická alebo fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy koná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo podnikateľskej činnosti.

  2. Objednávateľ / Kupujúci spotrebiteľ je spotrebiteľom v súlade s ustanovením §52 ods. 4 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní kúpnej zmluvy (spotrebiteľskej zmluvy) nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti.

  3. Objednávateľ sa môže oboznámiť s týmito VOP na internetovej stránke powerwashingsk.sk alebo zaslaním elektronickou poštou

  4. Uzatvorením zmluvného vzťahu s dodávateľom objednávateľ akceptuje tieto VOP ako právne záväzné pre úpravu jeho vzťahov s dodávateľom.

Postup pri zadávaní objednávky

  1. Objednávka na poskytnutie služieb a produktov zo strany dodávateľa musí mať písomnú alebo elektronickú formu, v ktorej musí byť uvedená špecifikácia služby a produktov, požadovaný termín, miesto a cena dodania. Objednávateľ je povinný skontrolovať objednávku a údaje uvedené v objednávke.

  2. Akceptácia objednávky dodávateľom prebieha jej osobným potvrdením alebo elektronickou formou – e-mailom, čím sa pre dodávateľa zadefinuje druh a rozsah objednávky. Písomnou akceptáciou/potvrdením objednávky vzniká medzi zmluvnými stranami zmluvný vzťah v zmysle týchto VOP. Všetky objednávky sú po ich následnej akceptácii pre dodávateľa záväzné. Návrh na vedľajšie dojednania k zmluve alebo návrh na zmenu objednávky zo strany objednávateľa týkajúce sa rozmerov, rozsahu, resp. inej špecifikácie objednaných služieb vyžadujú vždy akceptáciu zo strany dodávateľa. V prípade akceptovania zmien v objednávke musí byť medzi zmluvnými stranami dohodnutá aj zmena termínu dodania služby zo strany dodávateľa ako aj zmena ceny služieb.

  3. Dodávateľ sa zaväzuje plniť uzavretú zmluvu v dohodnutom rozsahu a v dohodnutej dodacej lehote. V prípade, ak dodržanie dodacej lehoty závisí od súčinnosti objednávateľa, táto dodacia lehota sa primerane predlžuje v závislosti od termínu poskytnutia nevyhnutnej súčinnosti zo strany objednávateľa. V rámci dohodnutej dodacej lehoty je objednávateľ povinný prevziať dodanú službu.

Ceny a platobné podmienky

  1. Cena poskytovaných služieb dodávateľa je určená dohodou zmluvných strán, pričom predbežná cenová ponuka podľa aktuálneho cenníka má len orientačný charakter. Minimálna cena objednávky je 100 EUR.

  2. Daňové doklady (faktúry) pošle dodávateľ objednávateľovi elektronickou formou – e-mailom na e-mailovú adresu objednávateľa uvedenú v objednávke alebo v zmluve, alebo faktúry pošle dodávateľ objednávateľovi poštou, či poskytne osobne. Podpísaním objednávky alebo zmluvy objednávateľ vyjadruje svoj súhlas so zasielaním faktúr dodávateľa elektronickou formou. Faktúra dodávateľa sa považuje za doručenú objednávateľovi jej odoslaním z e-mailovej adresy dodávateľa na e-mailovú adresu objednávateľa určenú objednávateľom v objednávke alebo v zmluve

  3. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou ceny služby, je dodávateľ oprávnený požadovať od objednávateľa úroky z omeškania podľa platných právnych predpisov, ako aj zmluvnú pokutu vo výške 5 EUR za každý deň omeškania po márnom uplynutí doby splatnosti ceny alebo časti ceny podľa príslušnej faktúry vystaveného dodávateľom

  4. Platbu za službu v mene Euro je možné uskutočniť:

    1. v hotovosti po vykonaní služby

    2. bezhotovostne prevodom na účet/vkladom na účet uvedený na faktúre s daným variabilným symbolom

Dodacie podmienky

  1. Dodávateľ splní svoj záväzok zo zmluvy odovzdaním služby objednávateľovi. Pri prevzatí služby platia primerane ustanovenia § 451 Obchodného zákonníka. Odovzdaním služby objednávateľovi sa rozumie odovzdanie v mieste sídla (alebo prevádzkarne) spoločnosti dodávateľa/objednávateľa alebo v inom mieste určenom/dohodnutom v konkrétnej zmluve, prípadne v inom dokumente (potvrdenie objednávky).

  2. Ak objednávateľ neprevezme dielo od dodávateľa bez udania akéhokoľvek dôvodu v dohodnutom termíne odovzdania diela, dielo sa bude považovať za odovzdané a dodávateľ bude oprávnený vystaviť konečnú faktúru.

    1. Dodávateľ je oprávnený ak je to možné a vhodné, dodať objednanú službu aj na etapy (čiastkové plnenia)  a objednávateľ je povinný toto plnenie prevziať.

Záruky za akosť a reklamácie

  1. Dodávateľ je povinný dodať služby v množstve, akosti a v prevedení, ktoré určuje zmluva (objednávka).

  2. Objednávateľ je povinný dodanú službu pri jej prevzatí riadne prehliadnuť, vyskúšať atď., skontrolovať jej akosť, množstvo, kvalitu. V prípade zistenia vád pri prehliadke pri prevzatí je objednávateľ povinný vady oznámiť dodávateľovi. Dodávateľ nezodpovedá za vady, ktoré mohli byť zistené objednávateľom po prevzatí služby, ak neboli oznámené dodávateľovi a cena za službu bola uhradená.

Odstúpenie od zmluvy

  1. Každá zo zmluvných strán je oprávnená odstúpiť od zmluvy v prípade závažného porušenia zmluvných podmienok a povinností druhej zmluvnej strany, pre ktoré by inak zmluvu nebola uzavrela.

  2. Okrem zákonných možností odstúpiť od zmluvy je

    1. objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu najneskôr dva dni pred dňom plnenia objednávky

    2. objednávateľ oprávený odstúpiť od zmluvy na mieste a v termíne dodania pod zmluvnou pokutou 50 EUR.

    3. objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade ak dodávateľ bude v omeškaní s termínom plnenia viac ako 30 dní

    4. dodávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade ak objednávateľ je v omeškaní s pripravenosťou viac ako 30 dní

Podmienky použitia zľavového kupónu

  1. V prípade, že bol objednávateľovi poskytnutý kupón na zľavu z ceny služieb a tovarov, je možné ho použiť jednorazovo

  2. Pri jednej objednávke je možné využiť maximálne jeden kupón, a to do dátumu uvedeného ako platnosť ak je uvedený na zľavovom kupóne

  3. Hodnota kupónu je uvedená v percentách pričom hodnota kupónu bude odrátaná z celkovej sumy objednávky

  4. Poskytnutý kupón nie je možné vymeniť za hotovosť 

  5. Zľavu nie je možné uplatniť spätne po zaplatení dodanej objednávky

  6. Zľavový kupón nie je možné kombinovať s inými akciami a zľavami

Ochrana osobných údajov

  1. Po súhlase objednávateľa spracúvame osobné údaje pre účel:

    1. tvorby daňových dokladov, dokladov o zaplatení

  2. Rozsah osobných údajov

    1. meno a priezvisko, resp. obchodné meno

    2. adresa, resp. sídlo

    3. emailová adresa

    4. telefónne číslo

  3. Ak ste súhlasili so spracovaním osobných údajov v súlade s článkom 6 ods. 1 písmeno a) GDPR), môžete svoj súhlas kedykoľvek odvolať. Odvolanie súhlasu neovplyvní zákonnosť spracúvania na základe súhlasu až do času odvolania súhlasu.

  4. Osobné údaje nebudú poskytované tretím stranám. Máme však právo poskytnúť Vaše osobné údaje orgánom činným v trestnom konaní bez Vášho výslovného súhlasu, ak je to potrebné na objasnenie nezákonného využívania našich služieb alebo na uplatnenie právnych nárokov.

  5. Dodávateľ zabezpečí náležité opatrenia na ochranu osobných v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi a okrem prípadov v bode 4. ich neposkytne tretím osobám bez súhlasu používateľa.

  6. Práva súvisiace so spracovaním osobných údajov:

    1. na požiadanie máte právo od nás získať informácie o osobných údajoch, ktoré sa Vás týkajú a ktoré sme spracovali v rozsahu, ktorý je definovaný v bode 2.

    2. máte právo požadovať, aby sme bez zbytočného odkladu opravili akékoľvek nepresnosti vo Vašich osobných údajoch, ktoré sa Vás týkajú

    3. ak máte platné právne dôvody vymedzené v čl. 17 GDPR, máte právo na okamžité vymazanie ("právo byť zabudnutý") osobných údajov, ktoré sa Vás týkajú. Medzi tieto právne dôvody patrí: osobné údaje už nie sú potrebné na účely, na ktoré boli spracúvané, alebo odvolávate svoj súhlas

    4. ak si myslíte, že spracúvanie osobných údajov, ktoré sa Vás týkajú a ktoré sme vykonali, je nezákonné alebo neprípustné, máte právo podať sťažnosť príslušnému dozornému orgánu

Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 1.9.2020.
Aktualizácia VOP 7.5.2024

bottom of page